نوشته شده توسط : محمد نریمانی

تور بالی یکی از گزینه هایی هست که میتونه بسیار برای سفر کردن شما مناسب باشه و میتونید ازش لذت ببرید چون این جزیره هم جاذبه های گردشگری جالبی داره و هم فرهنگ و تمدن مردم ساکنش باعث میشه سفر خوبی داشته باشید البته لازمه که بدونید وقتی میخواید یه سفر خوب تور بالی داشته باشید باید به نکاتی مث هتل و جایی که ازش تور رو تهیه میکنید هم دقت کنید و همه موارد رو در نظر داشته باشید به نظر من خیلی هم مهم هست که این نکته رو لحاظ کنید که جایی که بهش سفر میکنید یا زبانش رو بلد باشید یا اینکه با یه تور بالی سفر کنید که زبان اون کشور رو بلد باشن و سفر بهتون خوش بگذره اینطوری هم میتونید همه جاذبه های گردشگری رو زیر نظر داشته باشید و مشاهده کنید و هم اینکه میتونید از تمام امکانات اون منطقه استفاده کنید و از تاریخ و فرهنگ و تمدنش مطلع بشید شما میتونید برای تهیه تور بالی مناسب یا مشاهده جاذبه های تور بالی به سایت https://www.findatour.co/fa/international-tour/bali مراجعه کنید که هم کیفیت خوبی داره و هم اینکه کامل همه چی رو توضیح داده و براتون قابل فهم و به صورت فارسی هستش.



:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

  • [unable to retrieve full-text content]


:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

این 6 خوراکی باعث آلزایمر و کاهش حافظه می‌شودپریا و میترا

  • این 6 خوراکی باعث آلزایمر و کاهش حافظه می‌شودپریا و میترا

    سایت تفریحی و سرگرمی : پریا و میترا

    این حقیقت که با بالا رفتن سن، حافظه از بین می‌رود دلیل نمی‌شود که نتوانیم روند از بین رفتنش را کند‌تر کنیم. خوردن میوه هایی مثل توت و ماهی سالمون باعث افزایش قدرت حافظه می‌شود. خوب حالا سوال اینجاست که چه غذاهایی می‌تواند بر روی قدرت مغز تاثیر منفی داشته باشد و منجر به بیماری‌هایی همچون آلزایمر شود؟ در این مقاله می‌خواهیم به خوراکی هایی که باعث کاهش حافظه و کند شدن مغز در تصمیم‌گیری و حتی باعث بیماری آلزایمر می‌شود، اشاره کنیم. گرچه یکی از مواردی که روند بیماری آلزایمر را تسریع می‌کند، ورزرش نکردن و بی‌تحرکی است. همراه گجت نیوز باشید.

     1. شیرین کننده‌های مصنوعی و آلزایمر

    شیرین کننده‌های مصنوعی

    امروزه اکثر مردم در مورد گلوتن، کربوهیدرات و شکر صحبت می‌کند ولی باید توجه بیشتری به شیرین کننده‌های مصنوعی هم داشته باشیم. سال گذشته گروهی از محققان، مطالعه‌ای را انجام دادند که نشان می‌دهد، زمانی که افراد شیرین کننده‌های بدون کالری را مصرف می‌کنند، باکتری‌های درون روده به گونه‌ای تغییر پیدا می‌کند که راه را برای ایجاد دیابت نوع ۲ هموار می‌سازد.

    اگر به بیماری دیابت مبتلا شوید، ۴ برابر بیشتر از سایر زمان‌ها خطر ابتلا به بیماری‌های شناختی همچون آلزایمر در شما وجود خواهد داشت. دلیل این موضوع بسیار ساده است. دیابت باعث می‌شود کمتر از قبل به انسولین حساس شوید، بنابراین سطح قند خون افزایش پیدا می‌کند و همین امر خطر ابتلا به بیماری‌های انحطاط مغز را افزایش می‌دهد. با کمال تعجب، افرادی که شیرین کننده مصنوعی مصرف می‌کنند بیشتر از سایر افراد در معرض توسعه دیابت قرار دارند. آلزایمر

    2. ماهی‌های حاوی جیوه

    آلزایمر

    3. استادیار بالینی روانپزشکی «گیل سالتز» در بیمارستان نیویورک در اینمورد می‌گوید: اصلا با معرفی یک غدی بد، موافق نیستم. هر چیزی اگر به صورت متعادل مصرف شود بی ضرر خواهد بود اما یک استثنا در این باره وجود دارد و آن هم جیوه است. جیوه بیشتر در ماهی یافت می‌شود. اگر ماهی بزرگ باشد نشان می‌دهد که بیشتر در آب زندگی کرده است و جیوه بیشتری در بدن خود دارد. بیشتر افراد فکر می‌کنند که جیوه تنها بر روی سیستم شناختی انسان تاثیر می‌گذارد اما این ماده بر روی مخچه نیز اثر گذار است (مخچه بخشی از مغز انسان است که تعادل، هماهنگی و بینایی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد). من خودم در مورد مصرف جیوه بسیار حساس هستم و مقدار مصرفی خود را کنترل می‌کنم. اگرچه از تن ماهی استفاده می‌کنم ولی بیشتر از یکبار در هفته از آن مصرف نمی‌کنم. آلزایمر

    3. بیسکویت آماده 

    بیسکویت آماده

    روانشناس بالینی «دکتر سوزان آلبرز» در کلینیک کلیولند در این باره می‌گوید: من خودم از مصرف بیسکویت‌های آماده یا خمیر پیتزای آماده خودداری می‌کنم. اغلب اوقات، اسیدهای چرب ترانس برای تولید این ترکیبات مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگرچه بیشتر اسیدهای چرب ترانس ممنوع بوده یا حذف می‌شود، اما هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اسیدها موجب کوچک شدن مغز، التهاب و ایجاد اختلال در سیستم انتقال عصبی می‌شود. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که این اسیدها می‌تواند آسیب بسیار جدی به مغز وارد کند.

    4. نوشیدنی‌های شیرین

    نوشیدنی‌های شیرین

    دکتر سندرا آموت، عصب شناس و نویسنده در این باره می‌گوید: من از خوردن نوشیدنی‌های شیرین اجتناب می‌کنم زیرا سیستم تنظیم کننده مغز نمی‌تواند از عهده کالری‌های موجود در آن برآید. سلول‌های عصبی در هیپوتالاموس به طور معمول نمی‌تواند کالری مصرف شده را با انرژی سوزانده شده از طریق ورزش مطابقت دهد. شواهد نشان می‌دهد که نوشیدنی‌های شیرین گرسنگی را همانند غذاهای جامد کاهش نمی‌دهد. به همین خاطر مقدار بیشتری از این نوشیدنی‌ها مصرف می‌شود. از آنجایی که بیشتر افراد از سیگنال‌های گرسنگی و سیری خود به عنوان راهنمای خوردن استفاده می‌کنند، به سیستمی که بتواند به درستی کار کند نیاز خواهند داشت. برای کمک به انجام اینکار، می‌توان غذاهای کامل مصرف کرد، تمرینات ورزشی انجام داد و از خوردن موادی همچون نوشابه صرف نظر کرد. آلزایمر

    5. گلوتن

    گلوتن

    دکتر کلی بروگان روانپزشک معروف در این باره می‌گوید: بعد از مرور و بررسی کامل ادبیات پزشکی ، از جمله موارد موجود در یک رژیم غذایی بدون گلوتن، این توصیه‌ها را در تمرینات عملی خود به کار بردم. بعد از به کارگیری این توصیه‌ها، شاهد بهبود بیماران خود بودم. گلوتن در غذاهای مدرن بسیاری وجود دارد. برای بیشتر افراد، استفاده از محصولاتی که دارای گلوتن هستند ممکن نیست. به همین خاطر پایبند بودن به غذاهای طبیعی و کامل همچون گوشت، تخم مرغ، سبزیجات، میوه‌ها، آجیل‌ها، دانه‌ها و روغن‌ها می‌تواند مشکلات مرتبط با سلامتی را از بین ببرد. آلزایمر

    6. غذاهای فرآوری شده

    غذاهای فرآوری شده

    دکتر دیانا پورویس، مدیر استراتژی و برنامه در دانشگاه تگزاس در این باره می‌گوید: به نظر من، بهتر است از خوردن غذاهای فرآوری شده همچون فست فودها و نوشابه اجتناب گردد. این غذاها اغلب حاوی چربی‌های ترانس هستند که برای قلب و مغز انسان مضر است. همچنین مقادیر زیادی شکر و سایر مواد تشکیل دهنده مصنوعی در این غذاها یافت می‌شود. زمانی که غذاهای فرآوری شده به صورت منظم مصرف می‌گردد، می‌تواند جایگزین غذاهای واقعی گردد که مواد مغذی مفید را برای مغز فراهم می‌کند. این غذاها( غذاهای فرآوری شده) می‌تواند باعث ایجاد چاقی و التهاب گردد و برای مغز بسیار مضر باشد.



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

نتایج هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری ایران - پارس کلوپ

  • نتایج هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری ایران - پارس کلوپ

    پارس کلوپ :

    هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری درحالی از روز گذشته در اصفهان آغاز شده است که کیانوش رستمی و سهراب مرادی دو طلایی تیم ذوب آهن اصفهان در المپیک ریو، صدرنشین دسته های 85 و 94 کیلوگرم هستند.

    به گزارش مشرق، با تصمیم سازمان لیگ و تیم های حاضر در لیگ برتر، به دلیل استراحت ملی پوشان پس از المپیک2016 ریو، رکوردهای ملی پوشان المپیکی در هفته اول لیگ برتر وزنه برداری مورد محاسبه قرار می گیرد.

    بر همین اساس کیانوش رستمی و سهراب مرادی از تیم وزنه برداری ذوب آهن با رکورد حدنصاب مجموع 396 کیلوگرم و 406 کیلوگرم در رده نخست دسته های 85 و 94 کیلوگرم قرار گرفتند.

    البته علی هاشمی دیگر وزنه بردار المپیکی ذوب آهن نیز با حد نصاب 371 کیلوگرمی که در المپیک کسب کرد بعد از سهراب مرادی در رده دوم دسته 94 کیلوگرم قرار گرفت.

    نیروی زمینی ارتش، ذوب آهن اصفهان، مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی حفاری اهواز ، رعد پدافند، عقاب نیروی هوایی همدان 6 تیم حاضر در لیگ برتر وزنه برداری هستند.

    نتایج دسته های 56، 62، 69، 77، 85 و 94 کیلوگرم هفته نخست لیگ از این قرار است:

    دسته 56 کیلوگرم:
    1- حسن گلپرور (ذوب آهن اصفهان): یک ضرب 108 کیلوگرم، دو ضرب132 کیلوگرم و مجموع 240 کیلوگرم

    2- محسن نکیسایی (شرکت ملی حفاری اهواز): یک ضرب 99کیلوگرم، دو ضرب123 کیلوگرم و مجموع 222 کیلوگرم

    3- محمد اصغر نژاد (نیروی زمینی ارتش): یک ضرب 99 کیلوگرم، دو ضرب 101 کیلوگرم و مجموع 200 کیلوگرم

    دسته 62 کیلوگرم:
    1- مجید عسگری (شرکت ملی حفاری اهواز): یک ضرب 120 کیلوگرم، دو ضرب 150 کیلوگرم و مجموع 270 کیلوگرم

    2- یعقوب پشوتنی (مناطق نفت خیز جنوب خوزستان): یک ضرب 114 کیلوگرم، دو ضرب 140 کیلوگرم و مجموع 254 کیلوگرم

    3- محمد خدادادی (نیروی زمینی ارتش): یک ضرب 112 کیلوگرم، دو ضرب 132 کیلوگرم و مجموع 244 کیلوگرم

    دسته 69 کیلوگرم:
    1- سجاد بهروزی (شرکت ملی حفاری اهواز): یک ضرب 130 کیلوگرم، دو ضرب 164 کیلوگرم و مجموع 294 کیلوگرم

    2- سام مقتدر (رعد پدافند): یک ضرب 126 کیلوگرم، دو ضرب 159 کیلوگرم و مجموع 285 کیلوگرم

    3- امیرعلی بهمئی (عقاب نیروی هوایی همدان): یک ضرب 112 کیلوگرم، دو ضرب140 کیلوگرم و با مجموع 252 کیلوگرم

    دسته 77 کیلوگرم:
    1- رضا زارعی (رعد پدافند): یک ضرب 145 کیلوگرم، دو ضرب172 کیلوگرم و مجموع 317 کیلوگرم

    2- ایمان شاهقلیان (مناطق نفت خیز جنوب خوزستان): یک ضرب 143 کیلوگرم، دو ضرب 171 کیلوگرم و مجموع 314 کیلوگرم

    3- محمد نیری (ذوب آهن اصفهان): یک ضرب 140 کیلوگرم، دو ضرب 161 کیلوگرم و مجموع 301 کیلوگرم

    دسته 85 کیلوگرم:
    1- کیانوش رستمی (ذوب آهن اصفهان): یک ضرب 179 کیلوگرم، دو ضرب 217کیلوگرم و مجموع 396 کیلوگرم (رکوردهای المپیک مورد محاسبه قرار گرفت)

    2- علی مکوندی (شرکت ملی حفاری اهواز): یک ضرب 146 کیلوگرم، دو ضرب 190 کیلوگرم و مجموع 336 کیلوگرم

    3- وحید خدادادی (شرکت ملی حفاری اهواز): یک ضرب 142 کیلوگرم، دو ضرب 191 کیلوگرم و مجموع 333 کیلوگرم

    دسته 94 کیلوگرم:
    1- سهراب مرادی (ذوب آهن اصفهان): یک ضرب 182 کیلوگرم، دو ضرب 221 کیلوگرم و مجموع 406 کیلوگرم (رکورد المپیک محاسبه شد)

    2- علی هاشمی (ذوب آهن اصفهان): یک ضرب 173 کیلوگرم، دو ضرب 210 کیلوگرم و مجموع 383 کیلوگرم (رکورد المپیک محاسبه شد)

    3- سید ایوب موسوی (مناطق نفت خیز جنوب خوزستان): یک ضرب 158کیلوگرم، دو ضرب 200 کیلوگرم و مجموع 358 کیلوگرم

    رقابت های دسته 105 و به اضافه 105 کیلوگرم نیز امروز و در خانه وزنه برداری اصفهان برگزار می شود.

    مطالب ویژه و مشابه



:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

دانلود آهنگ جدید امین کریمی بنام بی تو



:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

تماشا کنید: جعبه گشایی اپل واچ ۲ (Apple Watch 2)پریا و میترا

  • تماشا کنید: جعبه گشایی اپل واچ ۲ (Apple Watch 2)پریا و میترا

    سایت تفریحی و سرگرمی : پریا و میترا

    اپل دو سالی است که رسما وارد بازار گجت‌های پوشیدنی شده است و ساعت هوشمند اپل واچ، بهترین و تنها نماینده‌ی این برند کوپرتینویی در این بازار نوظهور است. در این مطلب برایتان ویدیویی از جعبه گشایی اپل واچ ۲ (Apple Watch 2) که حدود دو هفته‌ای از زمان رونمایی از آن می‌گذرد را آماده کرده‌ایم.

    اپل در نسل دوم اپل واچ نیز از همان فرم ساخت بدنه‌ی نسل اول استفاده کرده است و می‌توانیم بگوییم که هر دو نسل تقریبا دارای ظاهر کاملا مشابهی با یکدیگر هستند. اما تفاوت اینجاست که از حیث قابلیت‌های سخت افزاری و ویژگی‌های نرم افزاری، اپل واچ ۲ به غولی تبدیل شده است که احتمالا موفقیت نسل نخست اپل واچ در بازار فروش را با آماری چند برابری ادامه خواهد داد.

    یکی از مهمترین تغییرات، مقاومت کامل این محصول در برابر آب و غبار است. حالا دیگر شما می‌توانید ساعت هوشمند اپل را به دستان خود ببندید و در هنگام شنا کردن نیز فعالیت‌های فیزیکی و کالریهای مصرف شده‌ی خود را اندازه گیری کنید. مجهز بودن به جی پی اس مستقل از آیفون، نمایشگر از نوع پنل های AMOLED با دو برابر روشنایی بیشتر (طبق ادعای اپل) و برخورداری از چیپست جدید S2 به همراه یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای که قابلیت‌های نمایشی و گرافیکی بیشتری را به نسل جدید اسمارت واچ برند کوپرتینویی اهدا می‌کنند، از قابلیت‌های دیگر اپل واچ ۲ هستند.

    جعبه گشایی اپل واچ ۲ ؛ ساعتی که یاد می‌گیرد و رشد می‌کند

    جعبه گشایی اپل واچ ۲ (Apple Watch 2)

    در جعبه گشایی اپل واچ ۲ شما آیتم‌های داخل جعبه‌ی گجت پوشیدنی جدید اپل را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر خود ساعت هوشمند، مشاهده می‌کنید که یک بند بزرگتر نیز به صورت اضافه در جعبه قرار داده شده است تا افرادی که دور مچ آنها اندازه‌ی بزرگتری دارد، بتوانند به راحتی از ساعت خود استفاده کنند. در این جعبه گشایی شما مدل ۳۸ میلی‌متری را مشاهده می‌کنید که توصیه می‌شود افرادی که دارای مچ‌های پهن‌تر و بزرگتری هستند، به سراغ مدل ۴۲ میلی‌متری بروند که طبیعتا قیمت بالاتری هم دارد.

    علاوه بر آیتم‌های بالا، یک شارژر القایی وایرلس به همراه آداپتور برق آن که ظاهری مشابه آداپتور آیفون دارد، به همراه یک کاتالوگ راهنما که به شکل زیبایی درون جعبه قرار گرفته است، از دیگر محتویات جعبه‌ی اپل واچ ۲ هستند. بنابراین اگر شما هم قصد دارید که به زودی یکی از این دیوایس‌های جدید اپل را بخرید و نمی‌توانید تا آن موقع برای مشاهده‌ی جعبه‌ی این محصول و آیتم‌های داخل آن صبر کنید، توصیه می‌کنیم که این ویدیوی جذاب از جعبه گشایی اپل واچ ۲ را تماشا کنید:



:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

حبس برای 17مصری مخالف اعطای دو جزیره به عربستان - پارس کلوپ

  • حبس برای 17مصری مخالف اعطای دو جزیره به عربستان - پارس کلوپ

    پارس کلوپ :

    دادگاه مصر ۱۷ معارض این کشور را که در تظاهرات اعتراض آمیز به توافق موسوم به «تیران و صنافیر» و ترسیم مجدد مرزهای دریایی مصر و عربستان شرکت کرده بودند، به ۶ ماه حبس محکوم کرد.

     به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری آناتولی، دادگاه کیفری الجیزه (غرب قاهره) روز گذشته طی حکم اولیه که قابل اعتراض است، 17 معارض مصری را به اتهام شرکت در تظاهرات بدون مجوز در اعتراض به توافقنامه ترسیم مجدد مرزهای دریایی با عربستان، به 6 ماه حبس محکوم کرد و دو نفر دیگر را تبرئه نمود.

    بر اساس این گزارش، 7 نفر از این متهمان از اهالی منطقه اوسیم در استان الجیزه و 10 نفر دیگر از منطقه امبابه در غرب قاهره هستند.

    این حکم قابل اعتراض است و متهمان می توانند به دادگاه استیناف جهت لغو یا کاهش مجازات اعتراض نمایند و در صورت تائید حکم متهمان می توانند اعتراض خود را به دادگاه فرجام خواهی (عالی ترین نهاد قضائی در مصر) ارائه کنند.

    مصر طی روزهای 15 – 25 آوریل گذشته شاهد تظاهرات اعتراض آمیز به تصمیم دولت در خصوص اعطای دو جزیره تیران و صنافیر (شمال شرقی دریای سرخ) به عربستان سعودی بود.

    توافقنامه اعطای این دو جزیره به عربستان سعودی در جریان سفر اخیر ملک سلمان به قاهره امضا شد امری که برخی نهادهای معارض و احزاب سیاسی آن را امتیازدهی و فروش اراضی مصر برشمردند.

    این در حالی است که در روز 21 ژوئن گذشته دادگاه قضایی اداری حکم به لغو این توافقنامه و استمرار حاکمیت مصر بر دو جزیره تیران و صنافیر داد.

    مطالب ویژه و مشابه



:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

دانلود آهنگ جدید علیرضا احدی بنام بازنده



:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

افزایش سرانه کتاب‌های غیر درسی برای دانش آموزان

  • افزایش سرانه کتاب‌های غیر درسی برای دانش آموزان

    معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از افزایش سرانه کتاب‌های غیر درسی و تجهیز 3 هزار کتابخانه روستایی برای دانش آموزان خبر داد.

    حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی ؛ پیرامون وضعیت تجهیز کتابخانه‌های مدارس و افزایش کمیت کتاب‌ها به ازای هر دانش آموز گفت: اواخر دولت قبلی که کار تحویل گرفته شد به ازای هر دانش آموز 4 کتاب غیر درسی وجود داشت اما اکنون با توجه به فعالیت‌های انجام شده این عدد به 9 رسیده است.

    وی ادامه داد: افزایش 5 کتاب غیر درسی طی 3 سال اخیر نشان از بهبود زمینه کتابخوانی در بین دانش آموزان است و این کتاب‌ها بستری مناسب برای علاقمندان به  کتاب ایجاد می‌کند. 

    معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: اکنون کتابخانه‌های کلاسی مدارس ابتدایی 80 درصد تجهیز شده‌اند همچنین امسال 3 هزار کتابخانه روستایی در مناطق دور دست احداث می شود.

    وی با بیان اینکه اواخر مهر و اوایل آبان ماه برنامه‌هایی برای توسعه و تجهیز کتابخانه‌های روستایی سراسر کشور در نظر گرفته می‌شود اظهار کرد: 50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه سراسر کشور آبان ماه برای دانش آموزان برپا می‌شود. 

    معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: با توجه به تاکید رییس جمهور بر بحث کتابخوانی فعالیت‌های متنوعی برای توسعه و ترویج این فرهنگ در بین دانش آموزان ایجاد شده است و در مسیر تحقق عادت کتابخوانی برای آنها هست. 

    انتهای پیام /



:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

محبوب‌ترین مرد دنیا در دنیای مجازی کیست؟ +عکس

  • محبوب‌ترین مرد دنیا در دنیای مجازی کیست؟ +عکس
    416425_642.jpg

    یک موسسه اسپانیایی فهرست بیشترین هوادار در دنیای مجازی را منتشر کرد که رونالدو در بین مردان نفر اول است.

    ۱۱ نیوز: یک موسسه اسپانیایی دنبال‌کننده‌های افراد مشهور در دنیا را جمع کرده و مشخص شده که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال‌مادرید پرطرفدارترین مرد در دنیاست.

    کریس رونالدو در سه شبکه اجتماعی اینستاگرام، توئیتر و فیسبوک در مجموع ۲۳۸ میلیون طرفدار دارد و در رده‌بندی کلی در رده دوم پس از تیلور سوئیفت خواننده زن آمریکایی قرار گرفته که ۲۴۶ میلیون طرفدار دارد.

    جالب اینجاست که مجموع طرفداران بسکتبالیست‌های مشهور آمریکایی لبرون جیمز، مایکل جردن، کوبی برایانت، کوین دورانت و استفن کری بیشتر است.

    در ماه فوریه ۲۰۱۶ رونالدو تبدیل به اولین ورزشکاری شد که مجموع طرفدارانش در دنیای مجازی از مرز ۲۰۰ میلیون نفر گذشت.

    link

    admin


:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

  • [unable to retrieve full-text content]


:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

فال روزانه : فال امروز 28 شهریور

  • فال روزانه : فال امروز 28 شهریور
    daily-omens.jpg

    فال روزانه 28 شهریور

    فال روزانه

    امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

    فال‌های پیشنهادی امروز آلامتو : فال روز – فال تاروت

    فروردین: اگر شما امروز یكی از ایده های خوب و مفید خود را عملی كنید، روز خیلی خوبی خواهید داشت. خوشبختانه وجود سه سیاره در نشانه‌های عمل گرای زمینی بهتان كمك می‌كند تا از امكاناتی كه دارید نهایت استفاده را كرده و به سوی اهدافتان پیش روید. از رویا پردازی كردن نترسید؛ چرا كه شما قدرتی دارید كه می‌توانید رویاها و خیالات غیر عملی را ملموس و عینی سازید.

    اردیبهشت: حتی اگر از قبل همه كارهایتان را انجام داده اید، امروز نباید تنبلی كنید! شاید شما بتوانید با كمتر كار كردن هم روز خود را سپری كنید، اما دلیل این كار شاید جنبه های راحت طلبانه ماه ثور در برابر ژوپیتر و بهرام باشد. در تمام كارهایی كه انجام می‌دهید از اصول و روش خاصی پیروی كنید؛ زودتر دست به كار شده و روشی را پیشه خود سازید كه بتوانید در تمام روز همان روش را حفظ كنید.

    خرداد: شما فكر می‌كنید كه زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده اند. آنها در حالیكه نسبت به قبل بیشتر شما را كنترل می‌كنند به شما توجه می‌كنند. به كارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینكه كاری كرده اید كه باعث شده دیگران پیام‌هایی نامفهومی ‌را از طرف شما دریافت كنند و این موضوع باعث شده كه آنها فعالیت‌های شما را سوءتعبیر كنند. فقط سعی كنید كه متظاهر نباشید، هركس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

    تیر: حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله‌ای داشته باشید، ولی هر روزی كه آغاز می‌شود شما جدی‌تر می‌شوید. ممكن است شما توانایی این را نداشته باشید كه به همه قرار ملاقات‌های كاری‌تان برسید و چون نمی‌توانید در تمام جلسات شركت كنید نگران عكس العمل دیگران هستید. اگر كسی قصد دارد برنامه‌های شما را تغییر دهد او را موفق كنید. در حال حاضر شما بهتر از هر كس دیگری می‌دانید كه چه چیزی به نفعتان است.

    مرداد: امروز مسئولیت‌های شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت كردن از دیگران كم‌تر بشود، اما لازم است كه قبل از اینكه به كسی قول بدهید اول تعهداتی كه قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به كسانی كه بهتان احتیاج دارند كمك كنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این كار ندارید. به خاطر كارهایی كه نتواسته اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یكی یكی همه آن كارها را انجام بدهید.

    شهریور: با وجود اینكه شما در حالیكه به برنامه‌های آخرهفته و تعطیلات خود فكر می‌كنید به فكر شادی كردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی تان بشود. هم اكنون واقعاً برایتان بهتر است كه از جذابیت‌های جدید خود استفاده كنید و بیشتر به جنبه های كاربردی‌تر زندگی توجه كنید تا بتوانید زیر بنای محكمی ‌برای مسافرت بزرگی كه قبلاً فقط تصورش را می‌كردید بسازید.

    مهر: ونوس سیاره بخت شما امروز می‌تواند شما را گمراه كند و باعث شود شما علاقه‌مند شوید كالای لوكسی كه اصلاً بدان احتیاج ندارید را بخرید. باز هم ونوس در یازدهمین خانه شما كه مروبط به دوستان و روابطتان است می‌شود، بنابراین دیگران سعی می‌كنند شما را درگیر موضوعی كنند كه اصلاً به نفعتان نیست. امروز با تلاش كردن برای توجیه كردن فعالیت‌هایتان خودتان را به سختی نیندازید. فقط موفقیت‌هایی كه تاكنون كسب كرده اید را باور كنید و طبق آنها كار كنید.

    آبان: یكی از دوستان لجباز شما یا یكی از همكارانتان امروز می‌تواند شما را به سمت مسائل حاشیه‌ای بكشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نكنید. در حقیقت هرچقدر هم كه این فرد تأثیر گذار باشد، نمی‌تواند با شما برابری كند. اگر شما با درستكاری كار كنید، هیچ كس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یك شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می‌برد.

    آذر: حالا كه ژوپیتر در دومین خانه شما كه مربوط به مسائل مالی می‌شود قرار می‌گیرد، بهتر است كه كمتر پول خرج كنید. اما وقتی چیزهای لوكس زیادی شما را وسوسه می‌كنند خیلی سخت است در برابر این خواسته‌تان مقاومت كنید. الان بهترین كار این است كه توجه خود را بر روی جزئیات مسائل كاری خود معطوف كنید تا فكر خرید كردن از ذهنتان خارج شود.

    دی: امروز برای شما سرشار از عشق و عاطفه است و شما اصلاً انتظار چنین روزی را نداشته‌اید. فهمیدن اینكه شما عوض شده اید یا نه خیلی سخت است، اما هم اكنون ظاهر شما تغییر كرده است. حتی اگر شما ابتدا این تغییر را دوست نداشته باشید، مادامی ‌كه چیزهایی كه قابل تغییر نیستند را قبول می‌كنید، می‌توانید خیلی سریع به شرایط جدیدتان عادت كنید.

    بهمن: اگر شما نخواهید با مردم دیگر مصالحه و سازش داشته باشید، ممكن است رابطه‌تان با یكی از اعضای خانواده‌تان در خانه شكر آب بشود. بحث كردن منطقی می‌تواند مثمر ثمر باشد، بنابراین به جای اینكه دیگران را متقاعد كنید كه همه كارهای شما درست است، به دنبال پیدا كردن نقطه‌های مشترك باشید. یك مذاكره همه جانبه از یك گفتمان یك طرفه مفیدتر است.

    اسفند: اگر برنامه ریزی‌های شما بیش از اندازه ثابت و غیر قابل تغییر باشند، ممكن است به مشكل بر بخورید. یك اهمال كاری در طول روز می‌تواند باعث به هم خوردن نقشه‌های شما بشود. زیاد شدن مسئولیت‌هایتان نه تنها بهتان اجازه نمی‌دهد از روزتان لذت ببرید، بلكه باعث می‌شود شما هر موقع كه لازم شد تغییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های خود بدهید.

    ADS

    منبع



:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

نتایج آزمون دستیاری امشب اعلام می‌شود

  • نتایج آزمون دستیاری امشب اعلام می‌شود

    رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی بیان کرد: نتایج آزمون دستیاری پزشکی تا ساعت 24 امشب اعلام می‌شود.

    وی با اشاره به برگزاری این آزمون در تاریخ 9 اردیبهشت با حضور 14 هزار داوطلب، بیان کرد: به طور کلی از شش هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شدند، در نهایت سه هزار و 390 نفر قبول می شوند. 

    رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی، با بیان اینکه همچنان در سازمان سنجش نتایج در حال بررسی است، یادآور شد: تراکم کاری شهریور ماه، تمدید مهلت انتخاب رشته، برنامه نویسی های جدید از جمله عوامل تاخیر در اعلام نتایج این آزمون بود.

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

بازیگر زن ایرانی و دخترش در جشنواره فیلم action on film آمریکا (+عکس)غروی

  • بازیگر زن ایرانی و دخترش در جشنواره فیلم action on film آمریکا (+عکس)غروی

    گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت کشورمان این روزها در آمریکا حضور دارد.

    خانواده ایرانی –خیراندیش در پست تازه اینستاگرامش با انتشار عکس زیر نوشته:

    “به همراه دخترم آناهيتا اسماعيل خاني در دوازدهمين جشنواره بين المللي Action on Film امريكا ، براي فيلم ” روييدن در باد”.

    اگر چشمها جابجا شوند!(+عکس)

    تیپ جدید “لیلا بلوکات” در اینستاگرام (+عکس)

    مدیریت گاز انبری! (کاریکاتور)

    نفیسه روشن در کنار همسر بهداد سلیمی(+عکس)

    از کجا بفهمید عاشق شده اید؟

    لطفا برای دیدن خبرهای بیشتر وبسایت خانواده ایرانی اینجا کلیک کنید
    لطفا برای دریافت جدیدترین خبرها ، عکس و گزارشها به کانال خانواده ایرانی در تلگرام بپیوندید.

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

کشف اتفاقی یک نانو باتری خاص با طول عمری باورنکردنیپریا و میترا

  • کشف اتفاقی یک نانو باتری خاص با طول عمری باورنکردنیپریا و میترا

    سایت تفریحی و سرگرمی : پریا و میترا

    گروهی از دانشمندان و محققان دانشگاه کالیفرنیا به صورت کاملا تصادفی به فناوری تولید یک نانو باتری دست پیدا کرده اند که می‌تواند از 200 هزار بار چرخه شارژ پشتیبانی کند. این دستاورد می‌تواند امکان عرضه باتری‌هایی قابل شارژ بدون نیاز به هرگونه تعویض را به تولیدکنندگان ارائه دهد.

    این آزمایش طی یک دوره سه ماهه انجام گرفته است که به گفته محققان به تولید 94-96 درصد متوسط راندمان کولومبیک (Coulombic) می‌انجامد. در آزمون به ثبت رسیده هیچ ظرفیت و یا قدرتی از دست نرفته و هیچ شکستگی نانوسیمی نیز گزارش نشده است.

    «میا لو» دانشجوی دکترای UCI از تایلند که رهبری این تیم تحقیقاتی را نیز بر عهده داشته عنوان کرد که به صورت ناخواسته نانو باتری را با ترکیبی از نانوسیم‌های طلا و دی اکسید منگنز ساخته است. این ترکیب سپس با یک تلق شیشه‌ای پوشانده شده که چیزی شبیه به ژل الکترولیت توسعه یافته است. نانوسیم معمولاً پس از حدود 8 هزار چرخه شارژ رو به ضعیف شدن می رود.

    با این حال زمانی که آن‌ها دستاورد خود را آزمودند، این باتری نسبت به آخرین آزمایش‌ها طول عمر بیشتری را نشان داده و کاربردهای جدیدتری را نیز به دست آورده است. محققان بر این باورند که «ژل Plasticizes اکسید فلز در باتری» به طور کلی طول عمر باتری را افزایش می‌دهد. باتری یک لپ تاپ به طور معمول تنها چند صد چرخه شارژ / دشارژ دارد؛ اما اگر از یک باتری UCI برای این دیوایس‌ها استفاده شود بدون شک تا 400 سال آن باتری عمر خواهد داشت.

    نانو باتری با 400 سال طول عمر

    رجینالد پنری مسئول بخش شیمی دانشگاه کالیفرنیا در مورد این دستاورد می‌گوید:

    میا در حال کار بر روی یک نانو باتری بود و او چیزی را با یک لایه بسیار نازک ژل پوشش داد و شروع به شارژ آن کرد. او تنها با استفاده از این ژل چیزی را کشف کرد که باعث می‌شود صدها هزار بار شارژ کردن آن هیچ ظرفیتی را از باتری نگیرد.

    این دستاورد به معنای واقعی دیوانه وار است چرا که به صورت شگفت انگیزی می‌تواند از 5، 6 و یا 7 هزار بار چرخه شارژ پشتیبانی کند.


    دستگاه‌های دیجیتالی با این نانو باتری جدید قدرت شگفت انگیزی را به دست می آورند

    در هر صورت این نانو باتری UCI هنوز در مرحله توسعه است و مدت طولانی را تا رسیدن به مرحله تجاری سازی طی خواهد کرد؛ اما اگر این باتری در دسترس تولیدکنندگان دستگاه‌های دیجیتالی نظیر کامپیوترها، گوشی‌های هوشمند و غیره قرار گیرد می‌توانیم شاهد تفاوتی بزرگ در ارائه باتری آن‌ها باشیم.

    لازم به ذکر است یک شرکت فناوری به نام SolidEnergy نیز چندی پیش خبر داد در حال توسعه یک باتری مخصوص گوشی‌های هوشمند است که می‌تواند قدرتی دو برابری را به این دستگاه‌ها ببخشد.



:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

عکس: ازدواج مجری «خندوانه» و نگارجواهریان در یونان

  • عکس: ازدواج مجری «خندوانه» و نگارجواهریان در یونان
    416188_530.jpg

    مراسم ازدواج رامبد جوان، مجری برنامه خندوانه و نگار جواهریان، بازیگر فیلم‌هایی چون طلا و مس و این جا بدون من، در کشور یونان برگزار شده است.

    سرویس عکس و فیلم فردا: بر اساس اطلاعات منتشر شده در کانال تلگرام کافه سینما، مراسم ازدواج رامبد جوان، مجری برنامه خندوانه و نگار جواهریان، بازیگر فیلم‌هایی چون طلا و مس و این جا بدون من، در کشور یونان برگزار شده است. چند سینماگر، از جمله حاضران در این مراسم بوده‌اند.

    link

    admin


:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()