نوشته شده توسط : محمد نریمانی

 قیمت آپارتمان های مختلف با متراژ متفاوت در این برج بسیار مناسب است. اگر بودجه مالی شما برای خرید آپارتمان، کافی است، می‌توانید به واحدهای مسکونی در این برج فکر کنید. اگر به سرمایه‌ گذاری در شمال با خرید ویلا ساحلی یا خرید آپارتمان ساحلی فکر می کنید، بدون شک، خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود املاک جاوید جزو اولویت های شما قرار می گیرد. بهترین شهرهای مازندران، گزینه‌ های خوبی را برای خرید ویلای ساحلی دارند. شهرک های ساحلی مازندران، فاصله نزدیکی تا ساحل دریا داشته و می توانید با هر محدوده قیمتی در آنجا ویلا پیدا کنید. تعداد ویلاهای لاکچری در مازندران در همین شهرک های ساحلی بسیار قابل توجه هستند. این مناطق برای خرید ویلای استخردار در شمال هم گزینه های مناسبی به حساب می آیند. انتخاب بین یک ویلای اختصاصی در یک منطقه ساحلی خوش آب و هوا و خرید یک آپارتمان ساحلی به سلیقه اشخاص بستگی دارد. . خرید آپارتمان در برج های ساحلی سرخرود به نفع شما است؛ کمتر کسی است که به سبک زندگی راحت و لوکس علاقه‌ مند نباشد! کارشناسان املاک جاوید در سرخرود، با تسلط کامل به برج های ساحلی این منطقه، گزینه ‌های مناسبی را برای خرید آپارتمان ساحلی ، پنت هاوس ساحلی سرخرود ، آپارتمان شهرک ساحلی به شما معرفی می کنند. برج های آرال سرخرود در منطقه توریستی خط دریا سرخرود احداث شده اند این برج ها با نام های برج آرال ۷ ، برج آرال ۸ ، برج آرال ۱۰ ، برج آرال ۱۱ و برج آرال ۱۲ نام گذاری شده اند و مابقی برج های آرال در منطقه ساحلی فریدونکنار احداث شده اند. حال با ما همراه باشید با مختصری از توضیحات در مورد این برج های مسکونی ساحلی سرخرود . برج های آرال ۷ و ۸ در طی سالهای قبل تحویل مشتریان شده است و مالکین این مجموعه در حال استفاده از این برج با ویوی دریا میباشند. برج مسکونی آرال 7 در زمینی به مساحت حدود 1000 متر مربع و در (مازندران-سرخرود) منطقه ای آرام و دلنشین و برخوردار از چشم انداز دریا و مزارع شمال و با محوطه سازی و فضای سبز اختصاصی و دلپذیر احداث گردیده و از ویژگی های ذیل برخوردار است . این برج ساحلی با دید شمالی دریای خزر و دید جنوبی جنگل و رشته کوه البرز با مساحت بنای 7365 مترمربع و در 16 طبقه احداث گردیده است این برج ساحلی با فاصله ی 50 متر ی از دریا و در 63 واحد در متراژ های 74 -78 -82 -175 متر و پنت های 227 متری در یک بلوک اجرا شده است. این برج دارای 70 متر فضای لابی و 150 متر فضای سبز نیز میباشد. برج مسکونی آرال8 شامل دو بلوک مسکونی 16 طبقه ،که هربلوک شامل 69 واحد در زمینی به مساحت حدود 3400 متر مربع و در (مازندران-سرخرود) منطقه ای آرام و دلنشین و برخوردار از چشم انداز دریا و مزارع شمال و با محوطه سازی و فضای سبز اختصاصی و دلپذیر احداث گردیده که از ویژگی های ذیل برخوردار است . این برج ساحلی با دید شمالی دریای خزر و دید جنوبی جنگل و رشته کوه البرز در مساحت بنای 17500 مترمربع با فاصله‌ی 50 متری از دریا و در146 واحد مسکونی در متراژ های 77 -85 -88 -175 مترمربع و پنت هاوس 238-176 متری در 2 بلوک احداث گردید. این برج دارای 260 متر لابی و 1000 متر فضای سبز نیز میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

گل هایی که در تاج گل های مراسم ختم و ترحیم استفاده می شود معانی متفاوتی دارد . استفاده درست هر گل در مناسبت های مختلف مثل مراسم ختم و ترحیم و سایر مراسم های مناسبتی بسیار کار مهم و حساسی است. معنی و مفهوم گل ها در همه فرهنگ های سراسر دنیا تقریبا شبیه به هم است و به طور کلی معانی گل ها هر جای دنیا که باشند یک ریشه دارند و معنی خود را حفظ می کنند . گل ها می توانند بیانگر احساسات درونی و حال و روحیات هر شخصی باشند ، در نتیجه انتخاب گل و گل آرایی برای مناسبت های مختلف از جمله مراسم ترحیم و ختم و عزاداری کاری بسیار حساس و مهم است که باید به دست تیم حرفه ای انجام شود. معنی و مفهوم گل های تاج گل ختم در کشور عزیز ما ایران در بین مردم بیشترین گلی که برای این نوع مراسمات ( ترحیم ، عزاداری ، ختم ، چهلم و هفتم و سالگرد ) استفاده می کنند گل زیبا و متنوع گلایل است . در حالی که گل های خیلی متفاتی را با توجه به نوعشان و رنگشان می توان استفاده کرد و هیچ گونه محدودیتی در انتخاب گل و رنگ گل برای مراسم ترحیم وجود ندارد. اما معمولا از رنگ های ملایم و خنثی مانند سفید ، صورتی کمرنگ و لیمویی استفاده می کنند. هر گلی بیانگر و نشان دهنده یک نوع احساس و عواطف مختلف خاص می باشد ، از طرفی رنگ گل ها نیز تاثیر بسیار زیادی در بیان احساسات دارند . ما به شما توصیه می کنیم که قبل از انتخاب گل و سفارش تاج گل ترحیم هانی گل برای مناسب های ختم و ترحیم ، ما با تماس بگیرید و از مشاوره ما استفاده کنید . با کمی تامل و فکر و مشاوره گرفتن حتما به نتیجه ی مثبتی می رسید که چه نوع گلی می تواند بیانگر احساسات شما و متناسب با مراسم شما باشد . "گل گلایل" این گل نماد ماندگار بودن و جاودانگی است به این معنی که همیشه به یاد شخص مورد نظر هستید و فراموشش نمیکنید ، همین طور نماد احساسات عمیق و خالصانه است. از این رو از گل گلایل بیشتر برای عرض تسلیت و مراسمات ترحیم و ختم استفاده می شود که شخص این منظور خود را برساند. تقریبا بیشترین خرید گل که برای مراسمات ختم و عزاداری و ترحیم استفاده میشود همین گل گلایل است که وقتی با آن تاج گل درست میکنند شکوه خاصی دارد



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

هزینه ارسال تاج گل چه قدر میشود؟ هزینه ارسال تاج گل در شهر تهران رایگان میباشد؛ اما اگر بخواهید به شهر های اطراف تهران گل ارسال کنید هزینه ارسال شامل سفارش شما خواهد شد. تاج گل ها اندازه های متفاوتی بر اساس ارتفاع پایه های تاج، حجم گل های جا داده شده در آنها و همینطور بزرگی خود تاج گل دارد. تاج گل ها دارای طبقات مختلفی می توانند باشد. یعنی بسته به سلیقه و میل خریداران می توان تاج گل هایی از یک طبقه تا دو یا سه طبقه و بیشتر طراحی و تزیین نمود. در خرید تاج گل ترحیم هانی گل استفاده از گل های تزئینی کاملا به اختیار خریدار خواهد بود و هر نوع گلی با هر تنوعی که خریدار می خواهد را در تیه تاج گل به کار می برند. تاج گل ها با توجه به مناسبت های مختلف طراحی و تدارک دیده می شوند. به عنوان مثال از تاج های گل عموما در مراسمی نظیر عروسی، مجلس ترحیم، بزرگداشت ها و یاد بود ها و موارد اینچنینی دیگر استفاده می شود. که طبیعتا خرید تاج گل برای مراسم تسلیت با خرید تاج گل برای مراسم عروسی یا عرض تبریک تفاوت های قابل توجهی از نظر تزئینات و آرایش گل ها و لوازم جانبی در تدارک تاج گل خواهد داشت. پایه های تاج گل ها از چه جنسی است؟ پایه های تاج گل های وی آی پی شاپ به صورت چوبی و فلزی است که استقامت زیادی در برابر ضربه، باد و… دارند.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

اینستاگرام مارکتینگ و دانستن نحوه مدیریت اینستاگرام که از جمله رایج ترین اصطلاحات اینستاگرام است، مفهوم پیچیده و جذابی است که به دلیل پتانسیل بالای اینستاگرام و تعامل خوب مردم با این فضا به وجود آمده است. داشتن ادمین اینستاگرام پلتفرم حافظ یکی از ضروریات در اینستاگرام مارکتینگ است زیرا این پلتفرم با بیش از ۸ میلیون پروفایل، فرصتی عالی برای بازاریابی است! اما در این همه شلوغی و میان این همه برند دیگر، آیا برند شما از طریق تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام دیده خواهد شد؟ جواب ساده است: با تدوین یک استراتژِی عالی، بله! پس اگر به یک استراتژی بازاریابی اثر بخش اینستاگرامی نیاز دارید که ضامن موفقیت برند شما در اینستاگرام باشد؛ این مقاله از سایت پلتفرم حافظ کلید موفقیت استراتژی اینستاگرام مارکتینگ را در دستان شما می‌گذارد.

1.        فالوور مهم، ولی نه همه چیز

2.         هشتگ، ابزاری برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام

3.        نظم داشتن در انتشار محتوا

4.         شناسایی افراد و موضوعات تاثیرگذار بر حوزه کاری شما

5.         تعامل سازنده با مخاطبین

6.        توجه به طراحی‌های بصری بری جلب نظر مخاطب

7.        استفاده از هنر کپی رایتینگ در کپشن نویسی

8.        اینستاگرام محلی برای سرگرمی و فان

9.        تولید محتواهای تعاملی یکی از نکات طلایی در اینستاگرام مارکتینگ



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد نریمانی

با پیشرفت های ایجاد شده در حوزه محصولات دکوراتیو، هر روزه با ایده‌های جدیدی برای طراحی محیط اطراف خود مواجه می‌شویم. چمن مصنوعی مانا چمن نمونه ای بارز از ایده‌های نوین زیباسازی است که در انواع محیط‌های مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی، خدماتی و… استفاده می شود و محیطی همیشه‌ سبز و بهاری را به ما هدیه می‌دهد. با افزایش جمعیت و زندگی شهری و از بین رفتن گیاهان و مناظر طبیعی، مردم به دنبال روش‌هایی هستند تا بتوانند این مناظر را به ‌گونه‌ای دیگر بازسازی کنند. نصب چمن مصنوعی، یکی از ساده ترین راه های ایجاد چشم انداز سبز در محیط های شهری محسوب می شود که تاثیرات شگفت انگیزی در حال و هوای مردم می گذارد. با پیشرفت های ایجاد شده در حوزه محصولات دکوراتیو، هر روزه با ایده‌های جدیدی برای طراحی محیط اطراف خود مواجه می‌شویم. چمن مصنوعی نمونه ای بارز از ایده‌های نوین زیباسازی است که در انواع محیط‌های مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی، خدماتی و… استفاده می شود و محیطی همیشه‌ سبز و بهاری را به ما هدیه می‌دهد. چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی دوام بیشتری داشته و در زمین‌های غیر حاصلخیز و خاک های فقیر نیز قابل استفاده است. در بسیاری از مناطق جهان به دلیل سردی یا گرمای زیاد هوا چمن‌های طبیعی آسیب‌ می بیند و پس از مدت کوتاهی کاملاً از میان می‌رود. اما چمن مصنوعی در برابر شرایط آب و هوایی سخت و نامساعد مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. چمن مصنوعی در برابر بسیاری از عوامل مخرّب محیطی از جمله هوا زدگی، سرما و گرما، برف و باران، پرتوی فرابنفش نور خورشید، رفت و آمد انسان و… مقاوم است و نگهداری و نظافت از آن نیز به سادگی انجام می شود. در ساخت الیاف چمن مصنوعی از پلیمرهایی مانند پلی‌اتیلن و پلی پروپلین یا ترکیبی از آن‌ها استفاده می‌شود که برای مقاومت بیشتر آنها، ترکیبات گوناگون آنتی‌اکسیدان و پایدارکننده‌ در برابر پرتوی فرا بنفش و گرما به کار می رود. بنا بر این، چمن مصنوعی تا حدودی در مقابل باران‌های اسیدی و مواد قلیایی مقاومت می کند. گر قصد نصب چمن مصنوعی بر روی زمین بکر باغچه، محوطه و جاهای دیگر را دارید، باید به کمک مصالح طبیعی همچون مخلوط آبرفتی رودخانه ای، خُرده سنگ، ریگ، شن، ماسه و… لایه های متخلخل با ضخامت مشخصی را ایجاد کنید تا آب بتواند به صورت عمودی و به عمق زمین نفوذ کند. اکثر چمن های مصنوعی به گونه ای ساخته می شوند که امکان گذر و نفوذ آب به زیر خود را می دهند. بعضی مدل ها دارای سوراخ های منظم و پر تعداد هستند که آب از آنها عبور نموده و خارج می شود. برخی مدل های چمن مصنوعی نیز دارای بستر پشتیبان نفوذ پذیر هستند و می توانند آب را از تمامی سطح خود عبور دهند.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()